Kuidas sai logomärgil Pariisi nime kandvast Marc & Andrést Eesti moebränd?

Alesya ja Anna: Marc & André Paris on rahvusvaheline kaubamärk, mille disaini ja tootearenduse on eestlastest omanikud rajanud Eestisse. Oleme jätnud oma logole sõna Paris, et bränd kannaks endas pariislanna elegantsust meie käekirja kaudu.

Alesya, palun räägi oma taustast – kus õppisid moedisaini, kui kaua oled sellel alal töötanud?

Moevallas on mul staaži ligi kümme aastat. Olen õppinud rõivadisaini Eesti ettevõtluskõrgkoolis Mainor. Pean valitud eriala üheks suurimaks õnneks oma elus.

Miks armastate moodi?

Anna: Mood on muutuv ja vaheldusrikas, sellest ei tüdine. Värvid, lõiked ja materjalid, mis muudavad iga hooaja omalaadseks, on pidevas liikumises.

Alesya: Mina näen moodi alati huvitava ja põneva mänguna, kus mängureeglid üha muutuvad. Ei tohi teha seda, mis juba oli. Vaja on värskeid ideid.