Inspiratsiooni sain sõbrannalt, kel parasjagu “väga raske”: tervis korras, kodu olemas, mees armastab ja paarisuhtes kõik kenasti, lapsed on terved ja toredad, kuid... Ikka leiame, et võiks millegi pärast muretseda. Lihtsalt on raske miskipärast... Kuulasin sõbrannat ja soovitasin, et tee hingamisharjutust – tõuse püsti, siruta käed taeva poole ja hinga sügavalt sisse, alla rippu kukkudes hinga häälekalt välja. “Niimoodi kolm korda. Kas hakkas parem?”

“No natukene...”

“Pane käed rusikasse ja mängi orangutani – tao endale rusikatega võidukalt rinnakule ja lase kuuldavale korralik sõjahüüe. See mõjub, kui harknäärme peale toksida...”

“Praegu ei saa. Mees teises toas magab. Arvab, et olen hulluks läinud.”

“Aga hakka trenni tegema! Tegele enesega, tee asju, mis su hingele ja kehale meeldivad. Kui täidame oma elu tegevustega, mis meid rõõmustavad, jälgime, mida sööme, mida joome, kuidas liigume, ja oleme teadlikud, kuidas korrastada mõtteid, siis ei ole aega muretseda ning oled ka terve ja tasakaalus.”